Full-Time Developer Marketing Content (Māori)
NOTE: This job listing has expired and may no longer be relevant!
TE TAURANGA TANGATA
TE TARI KIKO PĀNUI
Ko wai mātou
Ko te Whare Wānanga o Ōtākou te whare wānanga tuatahi i Aotearoa, kua 150 tau i tēnei tau. Ko te titikaha o tana ū ki te mahi ako me te rangahau he mea nui whakaharahara, a, kua tau rawa ōna tūhono ā-motu, ā-ao hoki. Koia rā hoki tētahi o ngā whare wānanga nui i Aotearoa, neke atu i te 20,000 tauira, te $1.6 piriona te uara tahua, a, koni atu i te 4,000 kaimahi ukiuki i Ōtepoti, O-Tautahi, Te Whanganui-ā-Tara, Tamaki Makaurau, me Murihiku.
He wāhanga nui ō te tauira Māori i ō te katoa o ngā tauira, a, ko te 2,097 i te tau 2018, hei ia tau ka piki ake anō taua nama. He Kawenata Whakaaetanga ki Te Rūnanga o Ngāi Tahu, a, he hononga okawa anō hoki ki ētahi atu iwi o Aotearoa. I whakarewahia Te Rautaki Kaupapa Māori 2022 i tērā tau, 2017. Nā te rautaki nei i kī taurangi ki te ūnga manawa o te Whare Wānanga ki tana aro whakamua ki ngā whāinga me ngā rautaki hei whakapakari i te toronga me te angitū o ngā tauira me ngā kaimahi Māori.
I te mea kei te tāpuhipuhi 1 orau o ngā whare wānanga o te ao, e mōhio pū nei te Whare Wānanga o Ōtākou ko ā mātou kaimahi te pūtake o ā mātou whakatutukitanga.
He wā whakahīkaka tēnei hei hono mai ki te Whare Wānanga, i te mea kātahi anō ka mutu tētahi whakatipuranga nui nā tā mātou whāngai i te whakaratonga pānui matua. Ko te kawenga nui o Te Hunga Kiko Pānui, i roto i te tīma whānui o Te Tari Kiko Pānui, ko te whakararawe i ngā tuhinga tautōhito ki ā mātou kiritaki me ō mātou hunga whaipānga.
Ko tō mahi hei Kaiwhakaahu Kiko Pānui (Māori), ko te tuhi, ko te whakatikatika i te kiko taketake, i te kiko turipū mō ngā papa matihiko i te reo Pākehā me te reo Māori. Ka mahi-ngātahi ki ō mātou kiritaki, ki ō hoa mahi hoki kia whakaputaina ai te kiko e hāngai pū ana ki tā te kiritaki e hiahia ana, e noho tika ana ki ngā tūkanga, a, e whai tikanga hoki i ngā tohu o te Whare Wānanga.
I tēnei tūranga nui tonu te mahi, ka uru atu koe ki ngā mahi katoa o te hanga pae-tukutuku, a, ko te mahi-ngātahi ki ngā tari, ki ngā wāhanga o te Whare Wānanga me te Tari Kiko Pānui hoki.
- Ka whakarite, ka hanga i ngā pae-tukutuku hou, a, ka āta arotake i ngā pae-tukutuku kua whakatūria kētia mō te hāngaitanga, te tika me te ū ki ngā uara tūroa.
- Tuhia he tuhinga hukihuki, aromatawaihia, whakatikaina, a, tuhia kia wairua whakapoapoa te kiko pānui i te reo Pākehā me te reo Māori. Ko ngā momo tuhinga ko te tuhinga okawa, ko ngā tuhinga kōrero, ko ngā tuhinga i te ipurangi, i ērā atu o ngā papa matihiko hoki.
- Ka whakarite, ka hanga i te pūrongo hoahoanga ipurangi, i te whakaterenga me te kiko mō ngā mahi e puta ana ki te ipurangi me ērā atu papa matihiko.
Ko ō pukenga, ko ōu wheako
Kia angitū ai koe ki tēnei tūranga me pēnei kē ō wheako.
- Kua tuhia, kua hangaia ētahi momo kiko pānui rerekē, a, ko te kiko pānui hoki kua tukuna kētia ki te ipurangi, ki te pāe-tukutuku, ki ngā momo papa matihiko.
- Kua tiritiria, kua maimoatia ō hono ki te hapori Māori.
- Kua mahi kē ki ngā pūnaha whakahaere kiko (CMS).
- Ko te āta arotake, ko te āta whakamātautau i te kiko ipurangi me te pūrongo hoahoanga, te hoahoanga whakatere, te whakatū hoki i te anga kiko ipurangi.
- E waea ana ki te poketanga o te mahi, ki te whakarite i te whakaarotau o te mahi, me te whakahaere i ngā aukatinga mahi e tautohe ana.
- E mahi tahi ana me te hunga whaipānga, ko te whakaratonga o te hua kounga ahahoa he iti noa ana ngā tohutohu, a, e hāngai ana ki ngā mātāpono o ngā tohu o te Whare Wānanga.
He kōrero anō
Kei te rapu i tētahi ki te whakakī i te tūranga ukiuki pūmau. Engari ki te hiahia ki te mahi tiriwā (Kia kaua i raro i te 18.75 hāora i te wiki) ka titiro hoki mātou ki tēnā. Ka tū te tūranga ki Ōtepoti.
Hanga rite ana te utu o tēnei tūranga ki ēnei momo tūranga puta noa, e rima wiki hararei, e 6.75 ōrau te uara o te pūtea penihana, me te aronga nui ki te whakatauritetanga i waenga i te mahi, me tō ao ake.
Ki te hiahia koe ki ētahi atu pārongo, ki te hiahia kōrero muna rānei ki tētahi mō te tūranga nei – tēnā me kōrero ki a Kim Connelly, Kaiwhakahaere, Te Hunga Kiko Pānui, kei raro iho nei āna whakapātanga.
EXTERNAL ENGAGEMENT DIVISION
Who we are
Turning 150 years old this year, the University of Otago is New Zealand’s first and oldest University. It has a strong teaching and research tradition and well-established national and international linkages. It is also one of New Zealand’s largest universities, with over 20,000 students, assets in excess of $1.6 billion and 4,000 full time equivalent staff based in Dunedin, Christchurch, Wellington, Auckland and Invercargill.
With 2,097 equivalent full time students in 2018, a significant proportion of our students are Māori and these numbers continue to grow. The University of Otago has a Memorandum of Understanding with Te Rūnanga o Ngāi Tahu and formal relationships with other iwi and iwi groups. The Māori Strategic Framework 2022 was launched in 2017 and outlines the University’s commitment to Māori advancement through a set of goals and strategies that seek to increase Māori student and staff participation and success.
Ranked within the top 1% of universities in the world, the University of Otago recognises that our staff are the key to our success.
These are exciting times to be joining the University, as we embark on a phase of growth following significant investment in central marketing services. The Marketing Content and Publications team, within Marketing Services, is responsible for providing content writing expertise to clients and stakeholders.
As a Marketing Content Developer (Māori), you will write and edit original and engaging marketing content for digital platforms in both English and te reo Māori. You will collaborate with clients and colleagues in the marketing team to ensure that content meets client briefs, meets best practice, and is aligned with the University’s branding.
In this varied and fast-paced role, you can expect to be involved in all facets of the website development process including working with University departments and the broader Marketing Services teams to:
- Plan and develop new websites as well as review existing sites to ensure relevance, accuracy, and consistency with current standards.
- Draft, write, review and edit original and engaging marketing content in both English and te reo Māori including technical writing, scripts, web and digital platforms.
- Plan and develop information architecture, navigation and content structure for web and digital developments.
Your skills and experience
To be successful in this role, you will have proven experience:
- Writing and developing varied marketing content, including publishing content to websites and digital platforms.
- Establishing and maintain networks within the Māori community.
- Working with content management systems (CMS).
- With web content user testing and assessment, as well as, information architecture, navigation design and web content structure development.
- Working under pressure, prioritising and managing conflicting deadlines.
- Working with stakeholders and delivering high quality content, on brief and aligned to branding requirements.
We are seeking to fill one full-time, permanent position. However, candidates wishing to work part-time (minimum 18.75 hours) will be considered. Based in Dunedin.
We offer a competitive salary, 5 weeks annual leave, a 6.75% superannuation scheme, and the ability to achieve real work/life balance.
How to ApplyCandidates are requested to submit the following:
- A cover letter
- A CV
- Names and email addresses of at least three referees
529 total views, 1 today